2011. február 13., vasárnap

Szülinapi ajándékok

Most ünneplem a születésnapomat, így ebből a jeles alkalomból meghívtuk a szüleimet, a barátnőm szüleit és mindkettőnk testvéreit. Így egy jó nagy társaság jött össze. Barátnőm finomabbnál finomabb ételeket készített. Még végig sem tudtam kóstolni mindet, de legalább a hét elejére meg van az ebédem.
És ahogy egy jó születésnapon lenni szokott, kaptam ajándékokat is.
Kaptam egy hátitáskát: Dörr Action Black Plus Daypack, természetesen az új fényképezőmhöz. 


Kaptam egy hagyományos válltáskát is hozzá, LowePro Cirrus TLZ 15. Valószínűleg ezt fogom a legtöbbet használni, mert kicsi, kompakt és alkalmakhoz illő.



És végső soron még kaptam egy LENSPEN lencsetisztítót, amit már nagyon hiányoltam, mert így bő hónap alatt már kezdtem érezni a hiányát.


Köszönöm mindenkinek az ajándékot és hogy itt volt egy könnyed ebéd erejéig!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése